Ledig hela veckan!

Äntligen loooov!!
Det är sjukt skönt att vara ledig, en hel vecka! Jag har varit så trött på skolan, så det finns inte. Hur kan det vara så att alla, verkligen alla saker läggs precis innan ett lov!? Och hur kommer det sig att de flesta måste bli sjuka innan lovet (inlk. MIG! -.-) Det är så onödigt!! Spendera helgen med att bli frisk är inget kul. 

Har fortfarande inte bestämmt mig vad jag ska vara imorgon! Usch! Det kommer bli stressigt. Mina förslag är : Skolflicka, 50-tals tjej, Lärare eller någon från medeltiden eller 1600-talet! Hmm.. INGEN aning vad jag ska välja!!! Just nu gillar inte jag alls, det här med att klä ut sig! "/

" En mask avslöjar mer än ett ansikte."
                - Oscar Wilde -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0