Don't really know what to say!

Jag mår fortfarande dåligt, och har gjort hela dagen! Men nu tänkte ja inte prata så mycket om det, för jag vill inte låta så tråkig! Jag har inte gjort så himla mycket idag. Var inne i stan på apoteket, på blomsterboden och karlssons. Sen var det hem och lägga sig och kurera sig mot denna hemska förkylning!! 

Jag kommer inte gå till skolan imorgon, vilket är skönt men ändå inte! Jag vill inte missa massa nu i början. Får väl plugga lite på tyskan och matten, så ska de nog lösa sig! Hoppas bara att jag mår liite bättre i alla fall. 

 Men nu ska jag kolla klart på en film. Ha de fiiiiiint. Frida

Kommentarer
Postat av: Olivia

Uh.. förkylningar är inte skoj! Är med förkyld.. men du mår nog sämre!

Krya på dig! Du får låna Anne på Grönkulla snart!

KRAM

(du kan ta bort förra kommentaren, som inte var nån kommentar.. haha)

2009-01-12 @ 16:25:34
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nämen hej, nu hittade jag även din blogg (a)

Alltid kul & läsa! :)

Låter inge vidare me förkylning "/ Krya på dig!

2009-01-12 @ 22:32:42
URL: http://mariellerunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0