Dumma, dumma förkylning!!! "(

Det känns som min hals har storleken av en tennisboll. Den är svullen och gör ONT! Jag kan knappt svälja eller prata utan att det gör dödens ont. Jag vet inte hur mycket klagomål min stackars lilla pojkvänn har fått höra idag (tack för att du inte slängde ut mig!), men jag står verkligen inte ut!

Kalaset kämpade jag mig igenom (inte för att de var tråkigt, utan föra att jag dels höll på att dö av värmeslag ett tag och sen orkar man verkligen inte göra något när man är förkyld!), men det var i alla fall väldigt trevligt. Lite skrämmande dock, många man kände igen (som man inte hade en aning om att dom var släkt med Simon!) , och många man borde veta vilka det var, i olika samtal. God mat fanns det gott om, och det känndes som att äta var det enda man gjorde! 

Om jag känner såhär på måndag så går jag nog inte till skolan. När man inte orkar något, och knappt kan prata är det inte till så stor nytta. Hoppas att jag inte behöver stanna hemma (inte för att de hade vart så fel, men vill inte missa så mycket nu i början), men vet inte hur ja ska bli av med det onda i halsen. Det har funnist där ett tag, och verkar inte vilja försvinna! "/ 

Men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Ha de fiiint. Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0