Förkyld "/

Usch, vad jag inte gillar att vara förkyld! Man orkar ingenting igentligen, och man ser verkligen ut som ett lik (iaf jag som i vanliga fall är rätt blek i ansiktet!) Jag har fått (hittils, eftersom det bara är morgon nu) tre kommentarer i stil med "men gud va du ser trött ut", och det är ingenting i mot vad jag känner mig! Jag vet igentligen inte varför jag tvingar mig upp till skolan, för jag ser knappt något för mina ögon är så trötta och svullna (inte ögonen då, men aa.. ni fattar). Fast jag vill ändå inte vara borta från skolan, för då får jag inte gå på kalaset hos Simons farmor å farfar på lördag, men jag vill, jag vill, jag vill!!!

Nu ska jag gå och kämpa mig igenom tre lektioner innan jag slutar!!

Ha de fiint. Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0