Fy på mig!!

Jag vet! Jag erkänner! Jag är OTROLIGT dålig på att uppdatera min blogg!!! Nu har ja dock bestämmt mig för att ta tag i mig själv, nytt år, nya löften, och förhoppningsvis nya blogginlägg! (Vet inte vilken gång i ordningen det är som jag verkligen försöker med detta!)

Jag har haft ett UNDERBART lov. Julen är så himla myysig! När man får spendera den med familj och vänner så blir den bara bättre. Jag och Simon har varirt med varanda nästan hela lovet, och pendlat mellan våra familjer för att inte utelämna någon från firandet! På nyår hade vi en fest hos Simon, som minst sagt blev lyckad! Massa trevliga människor firade denna speciella kväll med oss. Tack, till er som var med och gjorde kvällen så himla kul!

Nu har dock allvaret börjat igen, skolan, mer jobb och massa, men denna gången är jag beredd! (tror jag!!) Jag ska ta tag i mig själv (återigen-.-),  bli nyttigare och  tänka mer på mig själv, organisera mitt liv bättre, ha en positiv inställning och inte ge upp! Skolan ska vara första prioriteringen (delat med Simon så klart<3).

Jag ska till London med min kära syster den 27:e och det ska bli så kul! Vi ska till en nyöppnad galeria med 300 butiker oc h shoppa loss! Sen ska vi för andra gången se Mamma Mia-musikalen! Jag längtar!!!

Ha det fint. Frida

Kommentarer
Postat av: Simon

Det kommer gå jättebra älskling! Jag ska stötta dig hela tiden, jag lovar! Gillar dina prioriteringar:D Älskar dig<3

2009-01-08 @ 12:44:08
Postat av: Olivia

Vänta, drömmer jag? Jag måste titta igen: Har Frida uppdaterat sin blogg? Det kan inte vara möjligt??

;-)

Jag tror det är 3:e eller 4:e gången du försöker nu ;-)

2009-01-08 @ 18:03:31
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Simon: Klart du gillar mina prioriteringar! ^^ Och Ja! de kommer gå bäst när du finns här hos mig.



Olivia: Nej, du drömmer INTE! Jag har faktiskt uppdaterat min blogg, och mer ska det bli :D

2009-01-08 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0