Bio

Idag var jag och älsklingen och kollade på Änglar och Demoner. Den var riktigt bra, och jag är glad att jag inte läst boken. Hade nog inte varit samma sak! Jag gjorde dock en annan tabbe. Jag gick omkring i mina högklackade skor, och tänkte att det skulle jag ju klara av eftersom jag klarade det på 80-tals festen för ett tagsen. Dock hade jag glömt den lilla detaljen att jag vid det tillfället hade satt plåster på hälarna i förebyggande syfte. Så ikväll slutade det med att jag gick till bussen med en sko i varje hand. Nästa gång kan jag lova att plåstrena kommer sitta på. 

Nu är det äntligen helg, och jag hoppas att det fina vädret håller sig kvar. Trots att jag har en del plugg, känns det som att det kommer till att bli en kul helg. Om inte annat kommer jag få vara med älskligen, och de är värt guld.

Ha de gött i helgen!! 
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0