En torsdag.

Idag var skolan inte särskilt jobbig. Jag kunde inte vara med på idrotten pga förkylning, och sedan hade vi en engelska lektion innan vi slutade. Fick reda på att jag fick ett Vg på engelska nationella! Blev minst sagt nöjd med det. 

Det känns konstigt när man vet att man har så mycket att göra, fast man kan inte komma på riktigt vad man ska börja med. Så tappar man intresset, blir förvirrad och okoncentrerad. Det är inte alls bra!! Får ta och se till att jag kommer på vad jag ska göra, annars kan det bli lite panik sen längre fram. 

Det är en väldigt jobbig tid nu innan resan. Allt är tungt, och det är svårt att riktigt se framåt mot det ljusare. Men, man får kämpa. Det är inte alls långt kvar nu!

Älskling... Jag finns ALLTID vid din sida, och jag kommer finnas här och lyssna.  Jag stöttar dig i allt. Älskar dig <3

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0