Lite smått irriterande dag!

Dagen började som en mardröm!! Jag försov mig, hann inte käka frukost. När jag kom till tågstationen och kollade på klockan insåg jag att jag i all min hast hade kommit i väg rätt tidigt ändå! Jag var där 10 minuter innan tåget gick, vilket betyder att jag HADE kunnat käka frukost. Men, men, det blev en relativt god frukost i stan istället.

I skolan hade vi två lektioner, men eftersom att vi var så få så hade ingen lärare planerat riktigt för de lilla antalet elever, så vi gjorde i princip ingenting! Väldigt nödvändigt!

När jag kommer hem så ber jag mamma att skjutsa mig till affären och sedan till jobbet. Då när vi satt oss i bilen... får vi inte igång den!!! -.- Allt skulle verkligen gå fel idag känndes det som. Så nu får den in på lagning på onsdag! Hoppas det inte blir allför dyrt, och hoppas verkligen att de kan göra något åt den!

Sedan kom jag till jobbet. Det var nog det enda stället som var som vanligt. Jag hade nästan hela tiden sällskap och det var mycket trevligt! :) Däremot blev det som det alltid lyckas bli, kunder som beställer 2 minuter innan stänging. Men denna gången var jag förberedd och strikt. Ingen beställde efer 8, vilket gjorde att ja bara var kvar till kvart över 8! :) 

Nu ska jag dricka kaffe, läsa svenska och sedan ringa älsklingen och tillslut SOVA!!! 

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0