9 månader med älsklingen!!

Idag har jag och Simon varit tillsammans i nio underbara månader!! <3 Älskar honom så otroligt mycket. Han är den bästa pojkvännen man kan ha! Jag hoppas att det blir flera underbara månader, om inte år tillsammans med honom i framtiden! Mitt hjärta tillhör honom, och det kommer det alltid att göra!!

Slutade 12 idag, så jag begav mig upp på stan för att införskaffa solkskyddkräm och lite plåster till resan (förebyggande åtgärd för skoskav!!) Sedan köpte jag en bikini också, en svart från Gina. Den var inte något alldeles extra, utan en vanlig svart bikini. Trots det, så kostade den drygt 200 spänn. Det tyckte jag var dyrt, men antar att allt är dyrt nu förtiden! När jag väl köpt min bikini, blev det premiär direkt. Ner till fästningen för att lägga sig och steka, dock inget dopp, men det kommer väl snart antar jag! 

Imorgon fyller mamma år. Det ska firas, och jag hoppas på att det blir någon slags tårta! Grattis lilla mamsen, i vilket fall som helst! :) 

Ha de fint!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Simon a.k.a Älsklingen

Nio fantastiskt underbara månader!<3 Du är heeeelt underbar älskling jag hoppas det kommer vara JÄTTE LÄNGE! :) Älskar dig<3 Kyssar

2009-06-01 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0