Diplomerad hembygdsguide!

ÄNTLIGEN!! Jag gjorde min uppguidning idag, och jag klarade den! Är riktigt stolt över mig själv. Dagen kändes, som Carolina så bra uttryckte det, som när man åker höjdskräcken. Man sitter och är på väg upp och är jättenervös, för man vet att vilken sekund som helst så släpps man neråt. Man satt där och förberedde sig och läste på som en galning, tills klockan blev 10, då släpptes man handlöst neråt! Det gick faktiskt mycket bättre än vad vi alla tre hade väntat oss. De var så snälla och trevliga, och vi gick och småpratade mellan varje stopp. Att jag klarade av det, efter så mycket arbete och hårt slit gör mig otroligt stolt över mig själv! :) Och nu när jag kommer iväg till Tunisien (jag vet att jag tjatar som fasen om den resan.. men de hade ni med gjort om ni skulle dit!!=) så ska det bli så skönt att kunna släppa allt, och verkligen få ta det helt lungt en hel vecka och bara vara! 

Imorgon går jag sista skoldagen för den här terminen, och sista skoldagen i 2:an. Det känns som att tiden bara har flugit iväg och jag kan inte fatta att jag ska börja 3:an till hösten! Helt ofattbart är vad det är, men så skoj!! Så om ett år och 12 dagar (ungefär) tar jag studenten. Helt sjukt!!! :)

Ha det nu så bra.. 

Live life like no tomorrow

Pöss

Kommentarer
Postat av: Jennie

du är duktig du frida!! ses ikväll?

2009-06-06 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0