Tisdag

Har varit en skön skoldag. Lämnat in böcker, och fått reda på betyg. Gjort sista skolarbetet och nu är det bara slappa som gäller. Eller ja, efter torsdag blir det slappt! Men utöver hembyggdsguiden har jag ingenting! Det är otroligt skönt. Vi hade avslutning på dramat idag, med varsin piggelin och läraren hade med sig sin supergulliga son. Han var mest intresserad av den fruktkorgen som vi gav vår lärare, men när han fick glass satte han sig och slukade i sig den istället.
 
Fick just en tråkig nyhet. Jag är ju i full gång med mitt projektarbete. Det ska bli en bussresa till en Jakt & Fiske-mässa i Skåne. Det var meningen att det skulle följa med två "experter" inom områdena, men nu idag visade det sig att han som skulle hålla i jaktdelen inte kunde komma. Inte nog med det, så skulle han försökt få med sig personer från sin klubb, men ingen av dem hade visat särskilt stort intresse( då de flesta skulle iväg på jakt i Norrland, och andrar redan varit på liknande mässa en gång redan i år). Så nu blir jag av med den "experten" + hans jaktkompisar. Så nu måste jag se till att jag får med så många som möjligt från fiske-delen och att jag förhoppningsvis kan få med några här i från Varberg.

Så om ni känner någon som är intressrad av Jakt eller Fiske så gör gärna reklam för min resa. Det kommer sitta reklam runt om i Varberg, där de kan se telefonnummer om de vill höra av sig. Resan är den 29/8 kl 07.30 - 19.30, och det kostar 480 :- och då ingår resa, entré och lunch.

Pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0