Friluftsdag!

Idag var det friluftsdag i skolan. Det är inte det roligaste som finns, men det går helt okej. Dagen ägnades åt ; Fotboll, rugby, kubb, thai boxning, beachvolley och vattenkrig! En annorlunda blandning, och vissa saker var roligare än andra. Något jag kan konstatera i alla fall, det är att jag ALDRIG mer ska utöva thai boxning på en strand!! Man fick sand ÖVER ALLT!!! Och att vi hade vattenkrig efteråt gjorde inte hela saken bättre, för då blev sanden helt plötsligt blöt och limmade fast sig på kroppen. Men det var lite kul faktiskt. Trött blev man efteråt kan man lugnt säga. 

Nu har jag ägnat kvällen åt lite plugg, och tv-tittande! De tycker jag va en bra blandning.. Och nu blir det läggdags! God natt allesammans.

Pöss

~ Allways forgive your enemies - nothing annoys them so much ~
                                                                   Oscar Wilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0