Helgen är här!!

Nu är det helg!! :) Då blir jag glad. Det är underbart väder och det är varmt och sköööönt. För att det är så fint väder så känns det något bättre med allt som ska göras. Det blir liksom undanskuffat när man tänker på vädret! För det finns en del för mig att hitta på. Jag måste plugga, jobba och sedan är det morsdag då vi ska på konsert. 

Idag i skolan hade jag inlämning på historia och redovisning av pjäs i engelskan. Det gick helt okej, och så skönt att ha gjort det!!! Efter skolan tog jag den andra twinrix-sprutan, så nu kan jag åka iväg utan några problem! : ) Det är bara nio dagar kvar, helt otroligt!! JAG LÄNGTAR!!!!!! 

Veckans låt som jag har fastnat för totalt :




Ha det fint..

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0