Lördag

Idag har jag stått och jobbat i kiosken. Lite småtråkigt när det är så fint väder, men det var inte så mycket folk så det var helt okej. Fick höra att jag gjorde för stora glasskulor ^^ Så nu har jag lärt mig att göra precis lagom. Först gjorde jag för små, och sen för stora, men nu ska dom då banne mig bli perfekta! 

Har ätit grillat och jordgubbar ikväll. Det var väldigt gott!! Jag ÄLSKAR jordgubbar, och grillat är det bästa som finns när det är sol och varmt. Hoppas på många sådana kvällar i sommar. 

Ska nog ta och plugga lite  innan jag lägger mig ikväll också. Det är otroligt tråkigt att vara tvungen att plugga på helgen, men nu är det snart 7 dagar kvar!! SJU DAGAR!!! Det är sååååååååååååååååååååååååå kort tid, och jag längtar sååå mycket!!! :D Ge mig den 7:e NUUU!!! 

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0