Onsdag

Fick en liten sovmorgon idag. Det tackar jag för! Det är alltid skönt att få, även om det inte var en superlång stund jag kunde ligga kvar och sova. Hade krånglig matte och lätte företagsekonomi idag, så dagen gick fort. Sedan gick vi rundan för Hembyggdsguiden. Usch, säger jag bara! Jag är sjukt nervös för uppguidningen!!

Ska ha uppvisning imorgon i våran dramagrupp, hela skolan ska kolla. Det är sjukt roliga grejer vi ska visa upp, så det gäller att hålla sig! Jag hoppas att jag kan hålla minen någorlunda, annars blir det inte lika roligt för publiken. 

Nu ska jag gå och lägga mig och sova.. är grymt trött!! Har träningsvärk efter gårdagens friluftsdag också (Jag är så sjukt otränad så jag får ont efter minsta lilla.. inte alls bra!!)

Sov gott!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0