Redan söndag!

Nu är det precis EN VECKA kvar. Sen sitter jag i solen och har det underbart!! Det finns inte ord som beskriver hur mycket jag längtar. Jag känner verkligen att jag förtjänar den semestern. Så jävla hårt som jag har kämpat detta halvåret!! Det ska verkligen bli den bästa starten på sommaren som jag kan få. Underbart ska det bli!! 

Idag har jag testat att gå hembyggdsguide-rundan med mamma, Simon och hans mamma. Det gick helt okej, men är otroligt glad att jag (förhoppningsvis) slipper gå hela rundan själv. För fy vad jobbigt det var att prata så mycket. Rösten satt fast i strupen i slutet, och jag lät nog som om jag skulle brista i gråt vilken sekund som helst. Det känndes som ja inte fick någon luft, och då blir rösten sådär darrig och konstig. Jag gick i en timme och drygt tio minuter, så de känndes att man pratat nästan konstant. Med lite träning till så ska nog det sitta perfekt. Det blir lättare och lättare för varje gång jag går rundan. Förhoppningsvis håller mamma det hon lovade om att ifall jag klarar av att bli diplomerad, skulle hon bidra med pengar när vi ska till Berlin. Me like! Med de shopingcetrumen som finns där, så kommer dom pengarna att passa utmärkt. 

Nu ska jag och älsklingen lägga oss. Är grymt trötta efter en bra konsert och donken. Sen blire skola imorgon, och det är rätt okej för jag går bara till 12. 

Sov gött!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0