Fredag

Idag blev det en ny frisyr. Första gången jag klippte av det kort, blev det väldigt kort. Andra gången såg man inte så mycket skillnad, men idag blev det jättebra! Det blev en frisyr av det hela, om ni förstår vad jag menar. Ska nog lyda mina kloka vänners råd och avbeställa min tid för färgning. Ena stunden tycker jag att mitt hår ser grått och trist ut, men sen tycker jag det ser helt okej ut. Jag ska nog vänta några veckor till innan jag färgar det igen. 

Hade bara en lektion i skolan idag, vilket gjorde att jag slutade två. Rätt så skönt ;) 

Hemma pluggade jag lite och kollade på tv. Gjorde mig i ordning för att åka till en kompis. Vi gjorde åt lite god mat, sjöng lite SingStar och hade det roligt värre! Det är så underbart med vänner. Man måste ha sådana för att orka med saker och ting. Fick en finfin present också! Tack så mycket! :)

Är väääldigt trött nu, så det får bli mer skrivit imorgon. Just det, min syster kommer hit imorgon för att fira mig! :) Ännu mer presenter! Det gillar jag! 

Ha det fiint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0