Ja du...

Som jag tror ni alla fattar är jag grymt dålig på det här med att blogga!! Det kommer nog bli fler uppehåll, men men.

Jag skrev sista gången då jag precis skulle lägga mig för att sedan vakna upp och åka till Tunisien med Simon och hans familj. Detta var en helt underbar resa och jag längtar verkligen tillbaka. Så himla underbart kul och härligt var det.

Nu ha skolan börjat på riktigt igen. Många stora inlämningar och många småsaker som ska redovisas. Fast det är ju snart lov, vilket blir j*vligt skönt!!!!
Fyllde år igår. För er som inte visste, gör det mig till 17 år. Ja, det är väl inte särskilt mycket att skryta med. Som mina kära vänner sa (inget grattis..eller jo, fast det kom efter..) ett år kvar! Och det är väl ungefär så det känns. Bara att det året efter kommer alldeles försent. Jag kommer inte kunna vara med på någon studentfest (i alla fall inte den lagliga vägen), vilket känns lite surt. Fast det ska väl gå bra det med.
Nu sitter jag med en tråkig "arbetsmarknad-för-turism"-uppgift. Fast den gör att jag inte börjar innan kvart över ett imorgon, så jag får väl stå ut. ;)
Nehe, ska vi se hur lång tid det tar tills nästa uppdatering. Men jag gillar att två stycken har kollat min blogg igår ^^ , men ni borde förstå att jag skulle vara seg.
Ha det fiiint.  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0