Lördagsmys

Idag var min syster och hennes man här för att fira lilla mig! :) Istället för ännu en tårta (vilket hade blivit min.. hm... femte denna veckan!!!) så blev det våfflor. Det var längesen jag åt det och det är ju så himla gott. 

Sen ringde älsklingen efter sin basketmatch och berätta att han stukat foten.. igen! Stackaren. Så han skulle in till sjukhuset för att kolla upp så det inte var någon spricka. Jag tänkte att detta kommer ta hela kvällen, fast otroligt nog tog det bara en halvtimme. En halvtimme. Det kanske bara är jag som har fått för mig att man får sitta i eeevigheter om man åker till akuten, men är inte en halvtimme väldigt snabbt om dom både skulle kolla upp den och röntga foten? Men som tur var, var det  ingen spricka i foten! Han hade bara fått en rejäl stukning. Hoppas att det inte tar alltför lång tid innan foten blir bra, för om jag känner Simon rätt så kommer han att bli rätt så less på att halta omkring. 

Så när älsklingen kom hem till mig blev det kinamat och nu myser vi och kollar vi på Wild Hogs. En myslördag med stukad fot blev det denna helgen! ^^

Imorgon blir det Ge-Kås =) Shoppa, shoppa, shoppa!!!!!

Ha det fiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0