Onsdag

Kollade precis klart på True Blood och FUCK att jag ska behöva vänta tills nästa vecka på att se hur det ska gå, jag kommer bli galen. 

Idag började min enda lektion kvart över ett. Hann med en underbar sovmorgon och en långpromenad i den härliga vintersolen innan jag åkte in till skolan. Där hade jag 2 h 15 min matte C. Kunde ha varit roligare. Vi ska ha ett prov efter lovet och jag ligger inte så bra till. Usch!!

I eftermiddags var min syster och hennes familj hemma hos oss för kalas. Jag fick ett presentkort på Gina Tricot och på Sf-bio. Det ska jag snart använda. Bion får nog bli "This is it" med Michael Jackson! Den verkar väldigt bra. Får se vad jag kan hitta på Gina, det ska säkert finnas något fint :) 

Satt och gjorde klart vår filosofi-läxa ikväll. Det handlade om daggmaskar. Japp, ni gissade rätt, det var INTE en kul text. Frågorna var jobbiga och läraren hade skrivit upp poängsystemet för olika betyg. Med andra ord gillar jag det inte alls. Ska lämna in det imorgon så får vi se hur det går. Usch, måste verkligen lägga ner mycket tid på läxor nu en tid framöver. Det kändes som att jag skulle kunna få lite gjort idag, eftersom vi bara hade en lektion, fast det blev inte riktigt så! Får se hur mycket jag kan göra i helgen. Visst låter det kul. -.-

Nu ska jag lägga mig och sova... är väldigt trött, så... go natt! <3

"At night I feel like a vampier" - Break, Three Days Grace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0