Söndag

I går gjorde jag högskoleprovet, och det gick väl sådär. Jag ser det som ett test för mig själv, kommer ändå att göra om det någon gång. Nu vet jag i alla fall vad som händer och vad det innebär att göra det - dagen går snabbt, man blir sjukt trött och man orkar inte ta några beslut på resten av dagen! Ungefär så. 

Efter provet åkte jag till min älskling. Han hade laddat ner Up, vilket var en väldigt gullig och söt film :) Så sjukt bra animerad var den. 

Nu sitter jag framför datorn och tv:n där Love Actually går (rolig film, som jag dock sett många gången). Jag vet inte om det är för att klockan har ändrats eller om det är biverkningar av högskoleprovet, men jag är sjukt trött! Känns inte så roligt att hela dagen imorgon ska gå åt plugg, men thats life.

Time is so short, and I'm sure there must be something more

ha det fiint




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0