Tisdag morgon

Igår var min dator helt konstig. Den bara stängde av! Fast i och för sig kan det berott på att det inte var så mycket batteri kvar, men den hade faktiskt inte varnat så länge innan den bara bestämmde sig för att lägga av. Så det jag skrivit igår till bloggen försvann! -.- Så får skriva det nu i skolan istället.

I söndags var jag, Simon och mamma på  ge-kås. Det var rätt mycket folk, men vi lyckades att missa rekordet som de hade haft på lördagen. Det blev en ny vinterjacka (som var såå varm och go), en mini-plattång (som Josse blev väldigt glad över att jag köpte. Ska ha med den till Magaluf och hon ska dela rum med mig..) sedan blev det lite annat smått och gott. Fick en liten shock när jag skulle betala och det gick på över 1000 kr. Jag hade bara med mig 800 i kontanter och inte tillräckligt mycket på kortet, så det blev till att lämna tillbaka tre varor. Inte alls roligt. Väldigt pinsamt också! Fast det gjorde inte så himla mycket, det var varor jag kunde vara utan. Får väl helt enkelt åka dit någon mer gång ;)

I går var det en skoldag som innehöll två lektioner mellan 9.15-14.30, vilket innebar tre timmars hål ungefär. Under den håltimmen gick jag för att byta mitt armband som var för kort, som jag fick på min födelsedag. När jag ändå var där passade jag på att köpa en berlock till det också! Det blev ett par röda körsbär :) Väldigt fina!!

Idag är det en jobbig skoldag från  8-14.30 med lång, jobbiga lektioner och dessutom har vi ett glosförhör på 160 ord. Inte sådär särskilt kul.

Ha det fiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0