Torsdag

Usch för denna veckan! Nog att det är lov nästa veckan, men vår klass kom fram till att det inte är lov utan skola på fritiden!!! Jag ska plugga SvC, EnC, Matte, Marknadsföring, Filosofi, Naturkunskap och Projektarbete och ALLA dessa uppgifter är STORA!!!! Så bye bye höstlovet!!

Vi ska få ta ett nytt skolfoto imorgon eftersom det första vi tog blev en katastrof. Det har nog inte varit så mycket dramatik och rabalder kring någonting vår klass har gjort under dessa år, som detta stackars foto skapade. Men visst vi var väl inte jättesmarta, men... ahh. Ska inte prata mer om det för det gör mig bara förbannad och det är inte hela världen. Vi ska i alla fall få ta ett nytt imorgon vilket känns väldigt bra! 

För att göra det hela lite muntrare så ska jag göra Högskoleprovet på lördag. Det kommer att gå lite sådär tror jag nog, men det är värt ett försök! Känns lite småjobbigt bara att det är mellan halv 9 till halv 5. Jag har ju valt det själv(av någon konstigt anledning!!) 

Väldigt roligt inlägg idag känner jag. Klagar mest. Men just nu känner ja för att klaga. 

HAHA.. Nu hände i och för sig något kul. Mamma fick reda på att jag bloggade precis, så sa hon det att "du ska inte göra som Olivia (min kompis) och visa hur fint ditt rum är och så.." Det hade ju vart snyggt. Mitt rum är ett BOMBNEDSLAG så den bilden skulle nog bli anmäld! ^^ Folk skulle ju få allvarliga men för livet!! 

Då slutar jag detta inlägg med den rolig kommentaren av mamma, så slipper ni tänka på mitt negativa humör ;)

Ha det fiiint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0