Torsdag

Min dag började ju underbart. Jag blir GAAALEN på tåget. Idag var det minst en kvart försenat och INGEN (varken lokförare, konduktör eller stationsmannen) kunde informera oss som stod och väntade på stationen utan att veta någonting. Som tur är åker min klasskompis Jennie från Borås, så jag ringde henne och fick reda på att tåget var minst en kvart försenat. Jag och Moa stod på perrongen och frös som bara den. Sen när vi väl kom in till Varberg gick bommarna ner, så fick stå en stund till i kylan. Inte en bra start på dagen. 

Skolan var helt okej idag. Fast det är en av de längsta dagarna, vilket känns. Man är minst sagt trött den sista lektionen. 

När jag kom hem var det bara att byta om och ge sig iväg till träningen. Jag började med box n' kick igen denna terminen, och det är så kul. Visst att man blir lite slutkörd efteråt, men det känns så skönt när man väl kommit hem och duschat. Det jag gillar med det är att man känner att man blir bättre ;) Mycket roligare att träna när man tycker det är kul och verkligen känner resultatet. 

Sen nu ikväll kom älsklingen hem till mig :) 

Imorgon ska jag klippa mig! Fast har inte riktigt bestämt mig hur, men min frisör skulle försöka hitta några förslag. Får väl se hur det blir, men jag är säkert på att det kommer bli bra! 

Ha det fiint
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0